تنظیمات دوربین گوشی شیائومی xiaomi


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 132
:: بازدید سال : 296
:: بازدید کلی : 1397

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی xiaomi
چهار شنبه 25 آبان 1401 ساعت 13:3 | بازدید : 106 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

Обзор Xiaomi Phone 2.

شیائومی یکی از پرفروش ترین برندهای گوشی هوشمند در ایران است و محصولات میان رده و اقتصادی این غول چینی فروش بالایی را در بازار ایران و جهان تجربه می کنند. گوشی‌های شیائومی در چند سال گذشته ثابت کرده‌اند که ارزش بالایی دارند و در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید، ویژگی‌های زیادی دریافت می‌کنید در ادامه با وبلاگ عاشقان وب همراه باشید.

به همین دلیل است که کاربران زیادی در کشور از گوشی های شیائومی استفاده می کنند. در ادامه این مقاله به سراغ تنظیمات دوربین گوشی شیائومی می رویم و سپس بهترین برنامه دوربین شیائومی را معرفی می کنیم و به این سوال پاسخ می دهیم که کیفیت دوربین گوشی های شیائومی چگونه است؟ آن را مطرح کنید، ما پاسخ می دهیم.

اپلیکیشن دوربین گوشی شیائومی را دانلود کنید

برنامه دوربین گوشی های شیائومی به صورت پیش فرض بر روی گوشی های این شرکت نصب شده است و نیازی به دانلود و نصب مجدد این برنامه نیست. البته برای داشتن امکانات بیشتر می توانید سراغ برنامه های شخص ثالث بروید که در ادامه این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

گزینه های دوربین گوشی شیائومی

در این قسمت به سراغ گزینه های مختلف دوربین گوشی های شیائومی می رویم. توجه داشته باشید که این گزینه ها برای گوشی های مختلف شیائومی بر اساس نسخه MIUI و اندروید و همچنین مدل گوشی و دوربین های مختلف آن می تواند متفاوت باشد.

حالت عکس

حالت اصلی و پیش فرض این است که با دوربین گوشی عکس بگیرید. در این حالت، اگر دو انگشت خود را به سمت داخل بکشید، به دوربین فوق عریض منتقل می شوید و اگر دو انگشت خود را به بیرون بکشید، دوربین به صورت دیجیتال بزرگنمایی می کند (یا اگر دوربین تله باشد، اپتیکال زوم می کند).

در این حالت گزینه های مختلفی در بالای صفحه دیده می شود که هر کدام را توضیح می دهیم. اولین گزینه از سمت چپ فلاش است که می توانید آن را خاموش، روشن، خودکار و همیشه روشن کنید.

گزینه بعدی HDR است که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید یا روی خودکار تنظیم کنید تا دوربین خودش تصمیم بگیرد که چه زمانی از این ویژگی استفاده کند. این ویژگی دامنه دینامیکی تصاویر ضبط شده توسط شما را افزایش می دهد.

گزینه بعدی هوش مصنوعی است، در واقع اگر روشن باشد هوش مصنوعی گوشی می تواند تشخیص دهد که از چه سوژه ای عکس می گیرید و بر اساس آن سوژه خاص چه تنظیماتی باید انجام شود.

گزینه بعدی که شبیه ستاره است به شما این امکان را می دهد که فیلتر مورد نظر خود را روی عکس اعمال کنید. در این قسمت می توانید فیلترهای مختلف را انتخاب کنید و یا حتی فیلترهای جدید را دانلود کنید.

xiaomi phone,,xiaomi phone - ShoPpIng.

آخرین یا اولین گزینه از سمت راست نیز مانند چندین خط موازی به نظر می رسد و با کلیک بر روی آن می توانید از تنظیماتی استفاده کنید. خط اول برای انتخاب نسبت تصویر است و نوار دوم به شما اجازه می دهد تا تاخیر شاتر را انتخاب کنید و مشخص کنید که عکس چند ثانیه پس از فشار دادن شاتر گرفته شود.

گزینه Movie Frame در این قسمت به شما این امکان را می دهد که رزولوشن و نرخ فریم فیلم خود را انتخاب کنید. با افزایش وضوح و نرخ فریم، حجم فیلم ضبط شده افزایش می یابد.

گزینه Gridlines خطوط افقی کلی را به تصویر اضافه می کند و به شما کمک می کند تا با ایجاد مستطیل های مساوی، عکس خود را بسیار بهتر قاب کنید.

حالت حرفه ای

حالت Pro همانطور که از نامش پیداست به شما امکان می دهد به صورت حرفه ای عکاسی کنید و فاکتورهای مختلف عکس را به صورت دستی تنظیم کنید. این حالت تنها زمانی برای شما مفید خواهد بود که با قسمت های مختلف یک عکس آشنا باشید و بتوانید نور، کنتراست، فوکوس، ISO و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنید. حالت حرفه ای در دوربین گوشی شیائومی.

حالت ویدئو

حالت ویدیو نیز ساده ترین حالت برای ضبط ویدیو است. در حالت فیلمبرداری نیز می توانید از دوربین فوق عریض استفاده کنید یا با زوم کردن، فیلم خود را ضبط کنید. در بالای صفحه گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید که در قسمت عکس توضیح دادیم

حالت پرتره

حالت پرتره که نیازی به معرفی ندارد و به احتمال زیاد با این حالت آشنایی دارید. در حالت پرتره، دوربین سوژه را از پس زمینه تشخیص داده و آن را جدا می کند. در آینده پس زمینه مات می شود و به این ترتیب سوژه بسیار بهتر و بیشتر دیده می شود و عکس ظاهری بسیار جذاب و حرفه ای به خود می گیرد.

حالت شب

در شب همانطور که انتظار می رفت کیفیت تصاویر به دلیل از بین رفتن نور کاهش می یابد و جزئیات به خصوص در قسمت های تاریک عکس ها به طرز محسوسی کاهش می یابد. می توانید از حالت شب برای بهبود عکاسی در شب با گوشی شیائومی استفاده کنید.

این حالت به ضبط عکس شما با دامنه دینامیکی بهتر و وسیع تری کمک می کند و رنگ ها طبیعی تر هستند. به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از این حالت، باید دست خود را برای چند ثانیه ثابت نگه دارید تا فرآیند nite کامل شود.

Xiaomi Redmi Note 2 Resmi Diumumkan, Hadir Dengan Chip Helio X10 dan Harga ...

حالت پانوراما

این حالت به شما کمک می کند تا یک عکس پانوراما بگیرید. می توانید بین دوربین اصلی و دوربین فوق عریض سوئیچ کنید و سپس با لمس دکمه شاتر و چرخاندن گوشی، یک عکس پانوراما بگیرید. در گرفتن عکس های پانوراما باید توجه داشته باشید که در یک خط مشخص حرکت کنید و تغییر کادر می تواند تصویر را خراب کند.

حالت حرکت آهسته

حالت اسلوموشن برای ضبط فیلم های اسلوموشن است و با استفاده از این عملکرد می توانید با دوربین عقب یا جلو به طرز جالبی سرعت وقایع را کاهش دهید. به عنوان مثال، می توانید حرکت آهسته را از یک آتش بازی انجام دهید و روند آتش گرفتن و سوختن کامل را در حرکت بسیار آهسته تماشا کنید.

حالت تایم لپس

همانطور که احتمالا می دانید ویدیوهایی که در حالت Time-Lapse ضبط می کنید بسیار سریعتر پخش می شوند و ویدیوی شما با سرعت بسیار بالاتری نمایش داده می شود. به عنوان مثال با کمک حالت Time-Lapse می توانید از عبور ابرها فیلم بگیرید و سپس آن را به سرعت و جذاب به اشتراک بگذارید.

جمع بندی

گوشی‌های گران‌تر دارای OIS یا لرزشگیر اپتیکال هستند. اگر گوشی شما این قابلیت را دارد، لرزش دست شما باعث کاهش کیفیت تصاویر نمی شود، اما در غیر این صورت، هنگام عکس گرفتن باید دستان خود را ثابت نگه دارید. چون اگر لنز تکان بخورد قطعا عکس مات خواهید گرفت.
دوربین های تلفن به طور خودکار بخش های مختلف از جمله روشنایی را تنظیم می کنند، اما گاهی اوقات باید به صورت دستی روشنایی تصویر را افزایش یا کاهش دهید. به عنوان مثال، تصور کنید که می خواهید از ماه عکاسی کنید. از آنجایی که ماه به خودی خود سوژه درخشانی است، اگر روشنایی عکس را کاهش ندهید، جزئیات خود ماه به خوبی ثبت نمی شود. برای این کار، پس از کلیک بر روی سوژه برای فوکوس، دست خود را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید تا روشنایی تغییر کند. اگر گوشی شما دارای لنز تله فوتو و در نتیجه زوم اپتیکال نیست، تا حد امکان از زوم استفاده نکنید. زیرا زوم دیجیتال برشی از عکس اصلی است و کیفیت را تا حد زیادی کاهش می دهد. پیشنهاد می کنیم به جای بزرگنمایی از حالت وضوح کامل استفاده کنید و سپس قسمت مورد نظر را برش دهید. در تنظیمات دوربین و در قسمت Picture quality می توانید کیفیت تصویر را تنظیم کرده و روی حالت High, Medium یا Low قرار دهید. توصیه می کنیم این گزینه را روی حالت High قرار دهید.




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: